Aanpak

Grondige aanpak, soepel verloop

Een succesvol ICT-project begint met een diepgaande analyse: wat heeft uw bedrijf nodig? Wij nemen daar de tijd voor. Onze aanpak bestaat uit zes stappen:

Aanpak
<< Scroll down
1. Kennismaking

1. Kennismaking

Wie bent u?

We beginnen met een kennismaking. Daarbij is zowel een accountmanager als een technisch consultant van KroonCo aanwezig. We bespreken uw wensen en wat wij voor u kunnen betekenen. Hebben we een klik, dan gaan we verder met de volgende stap.

2. Scan

2. Scan

We doen onderzoek

Onze technisch consultant komt langs op uw bedrijfslocatie voor een scan. We onderzoeken de huidige stand van uw ICT-infrastructuur en spreken ook graag met de gebruikers daarvan, uw medewerkers. Hebben we een goed beeld, dan komen we met aanbevelingen over mogelijke verbeteringen.

3. Advies

3. Advies

Waar bent u en waar wilt u naartoe?

Op basis van de uitkomsten van de scan en uw wensen, brengen wij advies uit over de mogelijkheden. U krijgt een schriftelijk rapport, maar ook een persoonlijke toelichting. In dit stadium zijn er meestal verschillende opties, zoals overstappen naar het cloudplatform van KroonCo of de aanschaf van onze Moderne Werkplek oplossing. Andere mogelijkheden zijn nieuwe hardware en het opnieuw trainen van personeel. Onze adviezen zijn vrijblijvend. Het is aan u of u actie onderneemt.

4. Inrichting

4. Inrichting

Soepel van A naar B

Wilt u ons advies opvolgen, dan gaan we aan de slag. Wij vinden het belangrijk dat u en uw medewerkers tijdens het proces zo weinig mogelijk hinder ondervinden. We voeren de benodigde werkzaamheden daarom bij voorkeur op de achtergrond uit. Uiteraard houden we rekening met privacy en veiligheid.

5. Adoptie

5. Adoptie

Een nieuw systeem optimaal benutten

Na de installatie van nieuwe systemen of de optimalisatie van een bestaande infrastructuur, zijn we nog niet klaar. U moet er immers mee aan de slag. Wij helpen u om uw systemen optimaal te benutten, onder meer door uw medewerkers te trainen. Belangrijk is ook dat we uw team laten ervaren hoe de aanpassingen in hun voordeel werken. Ook na de trainingen bieden wij volop support.

6. Support

6. Support

Wij staan klaar, voor grote en kleine vragen

KroonCo biedt 24/7 support. Zoekt u telefonisch contact, dan krijgt u direct een technisch specialist aan de telefoon. In het geval van storingen of hardwareproblemen kunt u 24/7 bij ons terecht. Ook voor 'kleinere dingen' – vragen waar u geen raad mee weet, bijvoorbeeld over een vergeten wachtwoord of de praktische werking van een applicatie – kunt u ons bellen.

Robin ten Hoope
'Door ons vast te bijten in het bedrijfsproces helpen we onze klanten écht verder.'

Beheer medewerker - Robin ten Hoope

Werkwijze