Werkplek SupportĀ 

Bij KroonCo staat persoonlijke service voorop. Je kunt altijd bij ons terecht met je vragen of problemen. Wanneer je ons belt, krijg je direct een supportmedewerker aan de lijn die naar je luistert en je vraag of probleem registreert. We maken meteen een ticket aan en bieden passende ondersteuning. Ons team denkt in concrete oplossingen en volgt de nieuwste innovaties binnen de ICT, zodat jij altijd profiteert van de modernste hardware en software.

Ons werkproces Bekijk de voordelen

Ons werkproces

1. Problemen melden

Neem contact met ons op voor je vragen of problemen, of dien een ticket in via ons registratiesysteem.

2. Directe reactie

Als we je probleem niet meteen kunnen oplossen, registreren we een ticket en houden je op de hoogte via e-mail.

3. Monitoring van bereikbaarheid

We houden je internetverbinding en applicaties in de gaten, zodat we proactief kunnen reageren op mogelijke problemen.

4. Persoonlijk contact

Bij een probleem maken we een ticket aan en nemen we direct contact met je op om het zo snel mogelijk op te lossen.

5. Samenwerking met partners

Indien nodig werken we samen met onze partners om de beste oplossing te vinden.

6. Continue ondersteuning

Ons supportteam is altijd beschikbaar om jou te helpen, zelfs buiten kantooruren.

Bekijk de voordelen

Directe ondersteuning:

Je kunt ons altijd bellen voor hulp en krijgt direct een medewerker aan de lijn. Ook buiten kantooruren is er altijd iemand beschikbaar om urgente problemen op te lossen.

Gebruiksvriendelijk ticketregistratiesysteem:

Indienen van problemen of vragen kan eenvoudig via je persoonlijke inlog.

Updates via e-mail:

Je ontvangt regelmatige updates over je tickets van onze servicemedewerkers.