Vacature

Junior Servicemedewerker

Voor onze supportafdeling zijn we opzoek naar een Junior Servicemedewerker voor 32 tot 40 uur per week.

Solliciteer direct

Wat ga je doen?

Je vindt het leuk om klanten te helpen en jouw affiniteit met ICT maakt dat je snel ziet wat er nodig is om problemen op te lossen. Je bent een geboren supportmedewerker op zoek naar de stap in je carrière die voor professionele groei gaat zorgen. Als Junior Servicemedewerker heb je verschillende taken, waaronder:

  • Het bieden van technische ondersteuning aan klanten en eindgebruikers;
  • Het aanmaken van tickets en de voortgang bewaken;
  • Het oplossen van diverse problemen, zoals slechte verbindingen, netwerkstoringen etc.;
  • Het bestellen van hardware en het verwerken van inkomende pakketten.

Wat neem je mee?

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring is een pré maar geen vereiste
  • Je hebt affiniteit met ICT;
  • Je bent een aanpakker, wat je nog niet weet kan je leren;
  • Je bent bereid relevante opleidingen te volgen om je kennis te verreiken;
  • Je vindt het leuk om intensief klantcontact te onderhouden;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kunt zowel vriendelijk als helder communiceren;
  • Je kunt overzicht bewaken, prioriteiten stellen en je bent in staat duidelijke lijnen te volgen.

Wat krijg je bij ons?

Jij maakt klanten blij door hun vragen te beantwoorden en hun issues op te lossen. Jouw oplossingsgerichte houding maakt dat je van toegevoegde waarde bent, niet alleen voor de klant maar ook voor de interne organisatie. Daar wil je natuurlijk ook goed naar beloond worden:

  • Een bruto salaris van € 2370,- en € 2920, – per maand op fulltime basis;
  • 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Jaarlijks 24 vakantiedagen;
  • De pensioenbijdrage komt volledig voor onze rekening;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en opleidingen en cursussen te volgen;
  • Flexibele werktijden en locaties, werken zoals dat bij jou het beste past;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een goede werksfeer met leuke collega’s, veel vrijblijvende uitjes en elke dag een lekkere lunch.

Wie zijn wij?

Wij zijn KroonCo, een hecht team van gedreven en betrokken ICT-specialisten. Ons motto: mensen doen zaken met mensen. Daarom zijn bij ons de lijnen kort. Wij houden van persoonlijk contact en vinden een goede bereikbaarheid cruciaal. Iedereen bij KroonCo kent elke klant en is op de hoogte van alle lopende projecten. Bij KroonCo kennen we onze klanten door en door. We kennen hun organisaties, medewerkers en ICT-omgevingen. Daardoor kunnen we onze klanten altijd optimaal van dienst zijn met hulp, support en advies. We werken met de nieuwste technieken en inzichten.

Bij KroonCo heerst een prettige, informele cultuur. Er zijn korte lijnen en we werken echt als een team samen om elke dag opnieuw klanten te helpen succesvol te zijn.